אבידר נחוש להעביר את 'חוק הנאשם': "גם ללא הסכמות"

איתי גדסי No Comments on אבידר נחוש להעביר את 'חוק הנאשם': "גם ללא הסכמות"

ה'ח"כ הסורר' שפרש משולחן הממשלה הבהיר: "הקואליציה יכולה לסמוך עליי כל עוד לא תמשיך את התהליכים האנטי דמוקרטיים של ממשלת נתניהו ותשמור על חירות האזרח"

אלי אבידר צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אלי אבידר, שפרש לאחרונה מתפקידו כשר בממשלה לאחר שלא היה מרוצה מהתנהלותה, מתעקש להעביר את החוק למניעת הטלת המנדט להרכבת ממשלה על נאשם בפלילים, למרות ההתנגדות ב'ימינה'. "הנחתי ביום שני השבוע את ׳חוק הנאשם׳ כדי ליצור הסכמות עם הקואליציה לגביו. אם לא יהיו הסכמות, אני מכיר דרכים אחרות להעביר אותו", אומר הערב אבידר.

לדבריו "המטרה שלי היא לשמור על יציבות הקואליציה. שימו לב שהלכתי עם הקואליציה בשבוע האחרון באופן מלא. הקואליציה יכולה לסמוך עליי כל עוד לא תמשיך את התהליכים האנטי דמוקרטיים של ממשלת נתניהו ותשמור על חירות האזרח".

אבידר התייחס למלחמה באוקראינה: "הרוסים תומכים באיראן גרעינית ובמשטרים שמאיימים להשמיד אותנו. אנחנו צרכים לדבר בצורה ברורה על מה שקורה באוקראינה".

הוא הוסיף: "אנחנו חייבים להפסיק לפחד. מאז קום המדינה הרוסים לא באמת תומכים בנו. הרוסים תמכו בפלסטינים תמיד, תמכו באיראן תמיד, תמכו במכירת כורים גרעיניים לאיראן, נגדנו, כשאנחנו הזהרנו את העולם שזה מסוכן. זכותנו לבוא ולהגיד לרוסיה שאנחנו לא מרוצים ממה שהם עושים באוקראינה. לדעתי ישראל צריכה להצטרף לסנקציות נגד רוסיה".



0 תגובות